Stuuverclub, sponsor worden?

Scouting Kardinaal Mindszenty Tungelroy viert in 2012 haar 50 jarig bestaan. Zoals u dat van deze actieve,        250 leden tellende vereniging mag verwachten worden er in dit jubileumjaar diverse activiteiten georganiseerd. En.… zoals u dat van Scouting Tungelroy gewend bent zijn dat niet alleen feestelijke activiteiten maar ook sportieve uitdagingen….

Een van die activiteiten waarbij een van de aloude scoutingprincipes;  ‘plicht/dienst aan anderen’ in praktijk wordt gebracht is het spontane initiatief van een twaalftal leden en vrienden van Scouting Tungelroy voor een fietstocht  naar Esztergom in Hongarije. Daar bevindt zich, in de St. Stephans Basiliek de crypte met tombe van kardinaal József Mindszenty (onze naamgever).

Zo gaat Scouting Tungelroy in haar vijftigste bestaansjaar een beetje terug naar zijn ‘roots’

Deze fietstocht is een ongekende uitdaging. Allereerst moet elke deelnemer een afstand van ongeveer 1500 kilometer in 10 dagen afleggen. Ten tweede is het ook een organisatorische uitdaging want de begeleiding, de vervoermiddelen, eten en drinken, paperassen en nog veel meer dat moet allemaal op tijd ‘geregeld’ zijn.

De derde uitdaging is om met deze tocht geld voor het goede doel bijeen te fietsen:

Zo veel geld dat er na aftrek van de noodzakelijke kosten een substantieel bedrag overblijft voor drie goede doelen te weten;

• Het Shelterbox initiatief.                                                                                      (meer info: www.shelterbox.nl)
  • Steun aan de Scoutinggroep van Esztergom in Hongarije.                     (meer info: http://14.cserkesz.hu)
  • Bijdrage aan materialen voor alle speltakken van onze eigen vereniging

(Kampvuurmaterialen, Coleman Eventshelters, Beamer met DvD, kano’s inclusief peddels & reddingsvesten)

Aan u vragen wij om dit prachtige en spontane initiatief financieel te ondersteunen. Met de sportieve inbreng van twaalf fietsers, de organisatorische inbreng van veel vrijwillige Scouting leden en met uw bijdrage is Scouting Kardinaal Mindszenty Tungelroy in staat het Scoutingprincipe ‘plicht/dienst aan anderen’ in te vullen en daarmee een positieve bijdrage te leveren aan het welzijn van mensen in rampgebieden en aan het verder uitdragen van de scoutingprincipes in Midden Limburg en Hongarije.

Maak met uw financiële bijdrage deze sportieve uitdaging een succes!

Op de achterzijde treft u een sponsorformulier aan wat wij u beleefd verzoeken in te vullen en eventueel samen met de contante betaling van uw sponsorgeld mee te geven aan een van de leden van Scouting Tungelroy.

En volgens Baden Powell: Kunnen we op u rekenen?

Werkgroep ‘helse tocht naar het oosten’

Scouting Kardinaal Mindszenty Tungelroy

Sponsorformulier ‘de helse tocht naar het oosten’  (in PDF)

Elk sponsor bedrag, ook het kleine is welkom. Immers, vele kleintjes maken een grote!

Daarom hebben wij alle sponsormogelijkheden gebaseerd op ‘stuuvers’.

0  sponsorpakket 1          100  ‘stuuvers’  ten bedrage van  €  5,–

0  sponsorpakket  2         200 ‘stuuvers’ ten bedrage van  € 10,–

0  sponsorpakket 3          300 ‘stuuvers  ten bedrage van  € 15,-

0  sponsorpakket 4          400 ‘stuuvers’ ten bedrage van  € 20,–

0  sponsorpakket 5          500 ‘stuuvers’ ten bedrage van  €  25,–

0  sponsorpakket 6          600 ‘stuuvers’  ten bedrage van € 30,–

0  sponsorpakket 7          800 ‘stuuvers’ ten bedrage van   € 40,–

0   sponsorpakket 8         1000 ‘stuuvers’  ten bedrage van  € 50,–-

0  sponsorpakket 9         2000 ‘stuuvers’  ten bedrage van   € 100,–

0  sponsorpakket 10        3000  ‘stuuvers’ ten bedrage van  € 150,–

De naam van elke sponsor wordt vermeld op de internetsite;

De sponsoren die deelnemen in pakket  8, 9 en 10 worden automatisch lid van de ‘Stuuverclub’.

Zij worden als zij dat willen tijdens de tocht met regelmaat via e-mail geïnformeerd omtrent de voortgang en de belevenissen van de deelnemers en zij worden uitgenodigd om deel te nemen aan het eind / overwinning / verjaardagsfeest van de ‘Helse tocht naar het oosten’  in  oktober 2012.

Sponsorbrief in pdf